Plötsligt inser man att man är vuxen


Konversation i bilen med Jocke 23 år, student, singel och extrajobbare hos oss på väg hem fredag em.
- Fan alltså, vet inte hur jag ska göra. Är ju Rebecka och Fiona på nöjes ikväll. Hade inte tänkt gå men nu ska ju alla ut. Tur iaf det är på en fredag för på lördagar är det ju bluemoon.. Men jag skulle ju försöka ta det lugnt den här helgen..

Åsa snart 27, sambo och arbetare suckar och utbrister
- Ja jag minns också när det var ett undantag att ta det lugnt en helg. Nu är undantaget när det blir fest nån gång i månaden för att nåt särskilt händer och utgången inte bara är en anledning för att man inte har nåt att göra på helgen.. "Jag minns när jag var som du"

Booom, gammal, "vuxen" och tråkig! Det är jag det!

Imorn danstävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0