Sorgligt avsked av Sandgrund

Som ni säkert vet har kommunen köpt upp antika Sandgrund där BluemoonBar huserat hela min Karlstadtid. Nu ska det bli konstmuseum .

Vi ville iaf passa på att fira av Bluemoon med stil och eftersom trycket var stort var vi där redan vid tio för att avnjuta fyrverkerier i samma storlek som nyårsnatten. Kön var hur lång som helst men Ninnie lyckades på nåt sätt få in oss på vip:en trots att det kvällen till ära inte förekom någon lista och flera före oss fick slokandes lämna kön. Väl inne njöts det av helt fantastiska drinkar och vi dansade hela natten lång ända tills sista dansen spelades vid halv tretiden. Tror aldrig jag vart så länge inne på en nattklubb. Självklart stod vi även längst fram och fick sjunga i micken till Markolio som var kvällens happening. Haha han körde fyra hits tror jag innan han drog sig tillbaka och gick loss på vodkan (jo vi såg honom hämta ut en hel flaska från baren). Hur som helst var kvällen mycket lyckad och jag kommer sakna kära månen sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0