Helgens roligheter

Det har vart en väldigt trevlig helg. M har vart här och skämt bort mig. Dessutom har han fixat och donat allt jag behöver hjälp med i lägenheten, så skönt att ha en händig karl :)

Annars så tog jag på mig regnjackan och gick på fets till våra nollor i i fredags, sjukt rolig kväll blev det som avslutades på blue moon där jag tydligen tyckt dte var absolut nödvändigt att ta 30 kort på Alcazar som uppträdde. Haha även en givande video finnes så ska se om jag lyckas lägga upp den :)

I lördags var vi på bio, Iglorius Bastards, så fruktansvärt bra och Brad Pitt har en sjukt skön roll :) Dock är den ltie väl rå och blodig stundtals så blev lite kik mellan fingrarna men ändå tyckte jag som sagt den var sjukt bra och gestaltade andra världs kriget på ett obehagligt sätt. Se den!

Här kommer lite bilder från veckan som gått


Overallen åkte på för lite nollning

Brudarna var fina på fest

Backstreetboys wannabies på dansgolvet

Alcazar uppträdde (tydligen väldigt populärt)


Näe govänner nu ska jag diska lite och sen bege mig ut i solen för att möta Mimmi på stada!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0