Så fort det slutar regna..

Ska jag gå på fest, å inte en minut tidgare. Är rena skyfallet utanför dörren, inte em chaaans att jag stapplar ut på klackar och i klänning i det här ovädret. Så snälla sluta regna nu!

Annars är M här på besök vilket är underbart, vill låsa in honom i min lägenhet och ha honom här jämt :) Fuskisen har dessutom skjuts till sin förfest så han har redan dragit. Å här sitter jag, poppar 90-tals pop pch dricker en cider alldeles själv.. Smhi har ju lovat att det bara ska regna frma till 18 ikväll, hon är ju faktiskt 18:42 nu...

Ska sluta tjata om detta nu och hitta på en lösning, kanske får det bli så att man tar klackarna i en påse, drar på sig regnjackan och tar paraylyet i handen så går det att traska iaf, ja så får det bli!

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0