Skolstart

Igår hade jag upprop för User Innovation som jag ska läsa i höst. Börjar med att jag kommer in 5 minuter sent pga att de tydligen itne tillämpar akademisk kvart på den här kursen. Var inte bara mig det ställde till det för utan bra många andra klampa in efter mig också.. I övrigt verkar kursen grymt, ska bli otroligt intressant och är precis sånt här jag vill jobba med i framtiden. Om två veckor kommer vi bli tilldelade en uppdragsgivare som vi ska "jobba" för under hela hösten.. Ska verkligen bli spännande !

Annars började även nollningen igår, efter att vi velat länge om vi ens skulle vara med så gick vi iaf dit och det var väldigt skoj. Fick grymma nollor i våran grupp och det var väldigt god stämning, trots att de alla var "ungdomar" och födda 89-88.. När de skulle gissa ålder på oss faddrar fick iaf jag och Elin en komplimang då vi blev ställda låångt åt ungdomshållet, fast iofs tycker ju om att vara så gammal som jag är och inte tre år yngre :)

Nä nu ska jag tömma kaffekoppen och pallra mig itll skolan igen, å så roligt det ska bli :)

Kommentarer
Postat av: Mimmilög

wiiihooo... och ikväll ses vi i baren lr på scenen på nöjes! :P

2009-08-25 @ 13:43:16
Postat av: Annarki

ååh, jag saknar verkligen karlstad nu när det vankas nollning...

2009-08-27 @ 21:48:08
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0