- 10 C

Japp, idag är det första riktiga vinterdagen skulle jag vilja säga!
Solen skiner och snön gnistrar sådär ljuvligt!
Bara en sak som fattas!

En härlig härlig skidsemester!

Idag är det full fart

* Upp till skolan nu för lite fix innan vi går på jullov
* Hem packa och städa det sista
*Bodypump för att fötjäna julskinkan
* Ut och äta med mina underbara flickor
* Hem och packa eftersom jag vet att jag trots allt kommer skjuta upp det in det sista
* Sova
* Tåget till Gävle avgår 8:22 imornbitti!
*Jullov!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snuttan!! Sverige låter underbart just nu, hoppas hoppas behagar att ligga kvar nästa vecka oxå =) Här har det oxå snöat idag men solen kom fram två minuter senare så nu är allt borta igen! Trevlig hemresa på dej <3

2009-12-17 @ 15:02:04
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0