Minnen från Spice-girls episoden i ens liv

Melissa made my day idag när hon diskuterar gamla mellanstadieminnen på sin blogg
och publicerar den här videon:



Å visst minns man alla dansuppträdanden man hade på mellanstadiet.
Skulle kunna betala dyrt för att få tag på vår spicegirlsmusikvideo där vi avancerat går ut från olika toalettdörrar.

Minns att under vår första video fick jag var Victoria som jag tyckte var bäst.
 Men sen inför andra videon hade Hanna den jäkeln klipp sitt hår i page precis  som Viktora så då fick jag spraya håret rött och vara Geri istället. Var inte så nöjd över detta kommer jag ihåg men kompencerade det med att jag fick stå i mitten i stället. Det var tider det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag satte faktiskt på första spice girls skivan för någon vecka sen och fick samma minnen.

kommer du ihåg vilka intriger vi hade? två tjejgrupper i klassen som skulle tävla mot varandra som spice girls, det kan ju inte gå bra. och det hela slutade ju med skolk från den andra gruppen och samtal hos skolsyster för vår del, haha!

men jag minns att vi vann över dem även om jag förträngt att jag snodde rollen som victoria. hoppas du har förlåtit mig!

kram

2009-12-06 @ 13:42:59
URL: http://barbahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0