Det här fick jag!

 

Alla inrapporterade biverkningar enligt aftonbladet.se



 Influensaliknande symtom

   Allergiska reaktioner

   Andnöd

   Feber

   Huvudvärk

   Domningar

   Allvarlig allergisk chock

   Nässelutslag

   Hudsvullnader

   Dödsfall

   Yrsel

   Illamående

   Buksmärtor

   Hudförändringar

   Värmesvallningar

 Lokal reaktion

   Smärta

   Temperaturstegring

   Frossa

   Högt blodtryck

   Hjärtklappning

   Kräkningar

   Smakförändringar

   Ansiktsförlamning

   Ledsmärta

   Hjärtstillestånd

   Bensmärta

   Bröstsmärtor

   Stroke

   Diarré

   Röda komplexa hudutslag

   Epilepsianfall

   Blåmärken

   Heshet

   Hosta

   Hudutslag

   Lågt blodsocker

   Klåda

   Medvetslöshet

   Lymfkörtelsvullnad

   Migrän

   Muskelsvaghet

   Muskelvärk

   Lunginflammation

   Psykisk påverkan

   Känslorubbningar

   Svimningstendens

   Svullnad i munhåla och svalg

   Synrubbningar

   Tungsvullnad

   Värk

   Ögonirritation


Så inte åkte jag på de värsta men trots det var muskelsmärtorna i armen så kraftiga att jag inte kunnat sova på hela natten. Därför sitter jag nu hemma som en zoombie och missar både jobb och förpackningsseminarium idag.
Bitter!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tur för dig att jag läste det här EFTER att jag hade tagit sprutan!!

2009-11-26 @ 09:29:42
URL: http://littlebylittle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh fy fan, min anti övertygelse är nu starkare än nånsin, ingen spruta för mej! hihi =) Krya på dej gums! KRAM

2009-11-26 @ 11:10:54
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0