Snöoväder!

Eftersom jag kände på mig att den underbara snön som gjorde hela världen vit inatt skulle vara borta när jag klev upp tog jag det säkra före det osäkra och dokumentera den vita världen genom fönstret innan jag gick och la mig.





Äre bara jag som blir som ett barn när det snöar och verkligen allt ligger kvar?
När jag promenera hem inatt var allt gråa och mörka helt plötsligt borta och allt var vit och ljust.
Är inte det skäl nog att skutta hela vägen hem?


Men nu är det tyvärr grått och trist igen,
ska försöka råda bot på det genom att kicka igång lördagsmorgonen med ett bodyjampass på Sats!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vill oxå ha snö...gumman de e verkligen inte snö i hela världen! Här e det stormvarning och översvämningar som gäller!

Kicka igång ordenligt!

Pussa

2009-11-14 @ 11:29:17
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0