Arvingarna

Sorry för dålig update igår men blev sånt körigt körschema efter tentan. First of all, tentan gick jättebra, tror jag iaf, man vågar ju aldrig vara för sjävlsäker!

Sedan fortsatte dagen med Afterwork där Arvingarna stod för underhållningen.
Verkligen kanon var det och en flickas hjärta klappa lite extra när hon fick ta bild med sina gamla flickidoler!



Sedan fortsatta kvällen hos Dan, en klasskompis, för att fira att tentan var avklarad. Verkligen trevligt att få festa med klasskamrater som man vanligtvis inte festar med men som man ändå ser i skolan varje dag.

Tyvärr så kröp den där förkylningen som intagit mig på morgonen allt närmare och vid ett tiden när vi tagit oss ut var jag så hes att de gjorde ont när jag pratade och jag kunde bara väsa åt folk.
Å det är ju aldrig trevlig så gick hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0