Jag vill bli vuxen!

HAha kanske låter konstigt, mer vanligt att folk inte vill växa upp men för mig är det nu alltså tvärtom. Och med vuxen menar jag att jag vill få ett bra jobb, fast inkomst och köpa bostadsrätt! Har precis lyckats spendera en och en halvtimme bara på att kolla in bostadsrätter på hemnet. Å det finns ju så otroligt fina! Fast samtidigt fastnar jag mer för de prisvärda renoveringsobjekten. Hur kul vore det inte att göra ett fynd som man sedan kan renovera till en riktig lyxlya?
Ååå, kan jag inte skynda mig på att ta examen nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med.. Fast jag e ju lite mer inne på hus ;) Hihi.. Och så skulle jag vilja ha en liten miniHanna/leif oxå! haha men det dröjer några år innan jag får bli vuxen på riktigt!!

2009-10-28 @ 21:15:55
URL: http://nordkvinna.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh! i know what you mean! Jag vill också ha allt det där! blir ju inte bättre av att man ser massor av 86or och 87or som köper bostadsrätter på jobbet..

2009-10-28 @ 21:18:09
URL: http://littlebylittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0