This is me, take it or leave it!

Jaha kanske borde man ligga under en filt och tycka synd om sig själv när man är sjuk men igår fick jag ingen lust till de!t utan då jag på kvällkvisten efter alla mina vitaminbomber kände mig pigg (bortsett fårn den hesa rösten) så joina jag några vänner som skulle dricka vin. Tog det lugnt själv men riktigt trevligt var det, ibland kan socialt sällskap vara bästa medicinen :) Så ja, kanske var det dumt att inte ligga inne när jag var krasslig men jag mår ju bättre idag så så farligt kan det inte varit!

So go ahead and judge me!

Nu blir det mys i soffan med en kopp te framför idolreprisen!


Kommentarer
Postat av: M-lög

Det e min tjej de! Kurera sej på krogen är sviiiin mkt 2009, och se bara så snygga vi är ;)

Love ya!

2009-10-25 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0