Trött

Hur trött får man va om dagarna egentligen? Är det höstmörkret som slagit till mot mig? Imorse tog jag mig upp så sent att jag inte hann tvätta håret, mm verkligen fresh!! Sen sov jag två timmar idag när jag kom hem från skolan och hade nog sovit ännu längre om inte Mimmi tursamt ringde och fick liv i mig! Näe det här håller inte, gillar inte att va trött hela tiden, så därför har jag tagit mig ledig från skolan imorn så jag får sova ut och sen hoppas jag på att bli väckt av gulligaste M som kommer på besök!

Nä nu blir det dammsugning och lite diskande, kanske en kopp kaffe borde vara på sin plats också? :)

Kommentarer
Postat av: M antar jag

Det kan du lita på att du kommer bli ;)

2009-10-07 @ 17:17:27
Postat av: Hanna

ja usch man e trött hela tiden, jag skyller på att de röker på hela tiden i huset ;) fast e nog mest hösten som tagit mej på bar gärning! Jag har skrivit 3 dagar i dagboken. vill du att jag fortsätter eller vill du ha det? Pussar till min tös!!

2009-10-07 @ 22:35:16
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0