Bakslag

Alltid när man är pepp och kommit igång med träningen sker ett litet bakslag. För mig kom det nyss när jag börja göra mig i ordning för ett step up pass och helt plötsligt fick mer o mer ont i halsen att jag till slut bestämde mig för att det nog var säkrast att skippa. Har ju kännt mig lite hängig hela dagen och fick hälla i mig två koppar kaffe för att ens orka möta min projektgrupp imorse fast jag sovit nästan tio timmar.

Så nu vilar jag på soffan då det händer alldeles för mycket skojsigt i slutet av veckan för att jag ska ha tid till å bli sjuk! På torsdag är det tackfest med punk-tema som gäller å förhoppningsvis lyckas jag tvätta ur den tilltänkta gröna hårfärgen till på fredag då kosan styrs mot Stockholm och Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0