Busy day

Har precis kommit hem från en heldag i skolan och slänger i mig två rostmackor innan jag ska fara på bugg :) Halsen är fortfarande roslig men vägrar acceptera det och ville inte missa varumärkeskonsulten som besökte oss idag! Verkligen givande och intressant, man kanske skulle ta och bli det också, haha börjar få många yrken på min lista nu jag! Framför allt var det ett bra avbrott i våra projekt då vi för tillfället kört fast lite och behövde ny inspiration! Nästa vecka ska en av de andra grupperna åka till London i fyra dagar för research så vårt största mål för tillfället är att komma på bra och viktig research vi också måste göra, helst då utomlands! :D

Näe nu måste jag hitta nåt att dansa i, så svårt det där när man inte längre kan dansa i träningskläder utan vill passa in med kursarna som de flesta har jeans på sig. Bara det att då svettas jag ju så förskräckligt...

Å Grattis till Martin som hade namnsdag igår och grattis till min bror Mikael som har namnsdag idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HIhi jag vet vart du kan göra dina studier ;)

2009-09-29 @ 18:04:56
Postat av: Hanna

hos mej så klart.. ;)

2009-09-29 @ 18:05:31
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0