Dirty dancing

Har blivit övergiven i soffan för somliga jobbar men upptöckere till min stora glädje att Dirty Dancing börjar om en timme på ettan :) Den filmen går ju aldrig att tröttna på! Anledningen till att den visas är ju mindre trevlig med tanke på att Patrick Swayze gick bort i dagarna. R.I.P.

Annars har huvudvärken tagit knäcken på mig idag, väldigt skumt, jag som inte ens var full igår. Men det är väl ett tecken att det är ett smart drag att bara chilla i helgen, känns välbehövligt :)

Jobbar på att ladda upp videon som spelades in på vårt spex under sittningen, gick ju inte riktigt som vi tänkt oss men är ändå enormt roligt att titta på i efterhand, haha iaf för oss som var med!

Nu äre bäst jag börjar ladda upp med godis inför filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0