En tröttis

Idag är jag trött så det slår. Har ingen röst och en liten huvudvärk. Det tackar vi Birka för, som tyckte det var absolut nödvändigt att köra lambo 15 gånger på toastmasters, som igår då var jag och Maria. För er som inte är inne i studentträsket så innebär lambo att man måste tömma hela sitt glas och vända upp och ner på det över huvudet medan alla sjunger en fin sång. Så ja det säger sig självt att det blev lite ostadigt. Men roligt var det :)

Idag har jag alltså vart lite trög men har ändå hunnit med en del, skola för grupparbete imorse och sedan luncha på stan med Saris och Elin följt av lite shopping, ett madonnalinne inhandlades :) Nu lite slapping på soffan och sen kvällsmys hos Sandra som bor nästan på krypavstånd av mig så ska nog orka ta mig dit!


Nu har overallen till slut lagts in på hyllan för sista gången!
( ehh pose tjejer?)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig min vän!

2009-09-05 @ 01:52:59
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0