Förkylningskur

Som jag nämnde vaknade jag upp med lite halsont och feber. Har inte blivit något bättre under dagen så har nu knatat iväg till affärn och inhandlat diverse förkylningsmedel.

Brämhultsjuice Jordgubb-Apelsin ( om ni inte provat den, gör det!)
Morötter
Dip att spacea till morötterna med
Kiwi (gul för en är godast)
Päron
Citron - till kvällsteet
Grovt bröd och leverpastej

Är iaf en start så dags att börja kurera så jag står på benen imorn för min muntliga presentation :)
Nu ensam mys-snor-gnäll kväll framför tvn!

Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars! Krya på dig!

Kram

2009-09-06 @ 19:33:19
URL: http://littlebylittle.blogg.se/
Postat av: Hanna

My little love, nu är det du som kurerar dej ordentligt! PUSSA

2009-09-06 @ 21:45:50
URL: http://nordkvinna.blogg.se/
Postat av: M-lög

Jag kommer på tisdag som ett hälsosamt brev på posten med herr ipren och specialblandad frisk-kur i min "marionettdocka ficka"! ;)

2009-09-06 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0