Ljusstakar och solpuder

Jaha vad köpte jag på stan idag då, ett par ljusstakar och ett solpuder.. Haha jag lär verkligen ta mig ur "bara shoppa inredningsträsket" nu så jag kan få lite nytt i garderoben så jag slipper det här bekymret med att välja vad jag ska ha på mig för kvällen som jag har just nu :)

Efter att tagit en tur på stan med damerna blev det visst så att jag fick stå för förfesten ikväll för vi har bestämt att göra en liten hemlis, vilken jag kommer berätta om senare när den inte är hemlig längre! Så bäst att börja städa lite här nu!

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Helluuu :)



är du intresserad av att dansa? eller kanske bara vill pröva på en gång för att se om du är intresserad? kolla in bloggen för mer info..



lär dig dans av en av Sveriges största dansartister



annars kan vi alltid följa varandras bloggar på bloglovin

2009-09-06 @ 00:32:35
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0