Mår illa

Sitter på busen från Oslo till Karlstad och mår illa som vanligt. Hela mitt liv har jag alltid mått illa på bussar å idag är uppenbarligen inte ett undantag! Dessutom avskyr jag passagerare som får för sig att äta nåt konstigt illaluktande när de åker buss. Tycker man måste ta hänsyn till att vi lättåksjuka mår ännu mer illa när det stinker av alla möjliga olka matsorter. Usch fy och blä, tur jag är framme snart!

Så himla skönt har det vart att ha en "vit" helg utan festande. Kroppen behövde det minsann och känner sig minst sagt laddad för träning imorn! Nä bäst jag börjar kolla framåt nu innan middagen min kommer upp igen!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hjärtat mitt! Minns när vi var "små" och du alltid åkte bil på danstävlingar. ;) Förstår varför nu! Du skulle varit med när vi åkte buss i Indien, där åt de mat i bussen som luktade såååå illlllaaa.. o ja du kan inte ens föreställa dej, så kan med gott samvete rekomendera dej att inte åka till Indien, inte med buss iaf! ;)



Hoppas det ger med sig, hörde om någon som hade köpt ett "armband" på apoteket som ska vara super bra mot åksjuka! Värt att testa!!



Miss you girl! pussa

2009-09-20 @ 22:01:21
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0