Muntlig presentation no no..

Klev upp i morse, kände mig skaplig, tog en dusch, gjorde leverpastejsmackor och kollapsade på soffan. Kroppen sa nej nej tro in att du ska ha sån här energi inte! så var bara att inse att en skoldag var omöjlig och skicka mess till mina gruppkamrater att jag inte kunde komma till den muntliga presentationen. Precis när jag gjort det logga jag in på min mail för att skicka allt material de behövde som jag hade på min dator och då ser jag att vår fjärde medlem mailat att han hoppat av hela kursen för det var så mycket jobb. Så ptja, jag hoppas de kicka ass bara de två som var kvar vilket de säkert gjorde!

Så vad kan man hitta på för skoj hemifrån soffan mer än att plöja igenom alla dagssåpor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0