Nollephest förberedelser

Idag är det Nollephest aka finsittning och cocktailklänningen åker på. Har bara ett jätteproblem just nu och det är att varje gång man lockar håret så lixom tröttnar man halvvägs igenom ruffset och hur man än gör blir aldrig båda sidor lika. Såhär ser det ut för tillfället, ett enda virrvarr, vet inte hur jag ska få ordning på det!



Inför kvällen har jag tyldigen dessutom inte bara en blind-date utan två så hoppas verkligen en av dem i vart fall är social. Har ju tidigare år både lyckats gå med en tråkmåns och en som däckade under förrätten.

Well, bäst att få ordning på mig själv nu! Ni får se resultat senare!


Kommentarer
Postat av: M-lög

Jätte fin i håret puman! Hoppas för gudsskull att de lyckliga två slår sina kloka ihop och behandlar dig som festens prinsessa! Rings för uppdatering imorn <3

2009-09-16 @ 23:45:37
Postat av: Maria

Well... nbu vet jag hur det är att ha en dejt som däckar under förrätten...

2009-09-17 @ 01:35:19
URL: http://littlebylittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0