Pengar rullar in som det ska nu..

Kompis det går bra nu! Eller ptja, rullar inte in riktigt än men kanske inom snar framtid :) Ett extrajobb jag var på intervju för i början av sommaren men inte fick har plötsligt ändrat sig och undra om jag kan komma och träffa dem redan på fredag!
Såklart jag kan! Mitt andra nya jobb verkar ju ändå inte ha så många tider som jag vill jobba så lika bra att ta två jobb! Ska inte ta ut nåt i förskott nudå utan ska dit först på fredag så får vi se hur det går.. Minns ju knappt vad jobbet gick ut på så kanske bäst att sätta sig in i det lite först!

Annars har jag haft en förmiddag i skolan för att sedan ha premiärtur i gymet med Anna. Gick väldigt bra faktiskt och var inte så läskigt heller så ska nog våga mig dit alena på dagtid framöver i vart fall när det inte är så mycket folk. Tråkigt bara att man får gå tillbaka till femkilos vikter på alla maskiner så svag som man blivit! Så går det när man inte har supertränarn Martin som coachar en! Bara att bita ihop nu och köra jänrnet!

Börjar redan om några timmar med att gå på buggkurs igen, träna två gånger per dag är lika bra!
Två jobb och två träningspass per dag, yes nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0