Gav mig själv ledigt!

För kvällen alltså, från och med nu. För det är så mycket mycket nu. Är trött efter dålig sömn inatt och lång dag i skolan utan att egentligen fått nåt gjort (eller fick vi det?). Tänkte träna men har egentligen sån träningsvärk från igår att det är lika bra att vila. Bara trött och matt och gud vet allt. Haha muntert inlägg va?

Så vad kan man göra när man har en kväll ledig för en gångs skull?

1. Bjuda in tjejerna på myskväll (orka städa, diska, baka?)
2. Söka de där jobben jag tänkt söka i tre dar nu (fast känns väl egentligen inte som att vara ledig?)
3. Diska (skulle verkligen behövas och vore en lättnad att få det gjort)
4. Bosätta mig på soffan framför tvn med datorn i knät (funkar inte heller för då får jag ångets över allt jag borde göra)
5. Ta en öl (tycker inte om öl)

Men jag har åtminstone bokat klipptid till på fredag!
Verkligen verkligen på tiden. Äntligen kan jag bli snygg och hipp igen!

Förresten, vill jag passa på att be någon där ovan blåsa bort det där askmolnet! Är så synd om alla människor som sitter fast där ute i världen! Men framför allt är det synd om mig om jag inte får ut och resa nästa vecka! Jag fyller ju faktiskt år då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0