Kanske det börjat lossna?

Jag och Maria har ju haft tokångest över uppsatsen. Men äntligen har ett litet nyckelhål öppnats idag! Hoppas det går att genomföra. Som man gör i uppförsbacke, lägger vi i en extra växel och kör kvällsplugg i Casa La Maria!

Har vart en sväng på jobbet också, tänk att man alltid är oumbörlig, borde de inte inse snart att jag är ämmad att ta över företaget? I vilket fall tycker jag det är kul att jobba. Trött på plugg. Dags att bli vuxen!

Nu ska vi strax bege oss och köpa lite godsaker, det är vi väl ändå värd när vi kvällspluggar?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh mysigt gumman. Ska bli jätteskönt att komma iväg lite. Imorgon ringer jag dig. Saknar din stämma! Pusss Hjärta!

2010-04-13 @ 20:50:11
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0