Packpanik!

Vad har jag gett mig in på?? Ta sig semester när det är så mycket att göra med uppsatsen? Och inse kvällen innan 22:47 att man fortfarande inte börjat packa, har ingen aning vad man ska ha med sig, ska vara 8 i skolan imorn och sedan dra direkt till tåget. Med andra ord. Allt måste bli färdigt NU!

Skönt att vi får mellanlanda i Stockholm hos Johanna i morgon (O jojjo, påminn mig att jag ska berätta vem som är i fotoalbumet jag tittar i på bilden nedan, du kommer skratta!)

Plus att jag visst fyller år imorn! Hur ska man hinna känna av det? Ingen som är här för att ge mig frukost på sängen heller :( Men jag får ta igen allt firande framöver! Det är ju faktiskt inte helt fel att åka till Brussels heller !



Jaha, då kör vi. Kör bara kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0