Spanien Påsk 2010


Okej, några dar var det faktiskt så mulet och kallt, (Läs: inte närheten så kallt som i Sverige) att jag bylsade på mig kofta och halsduk.





Då jag inte lyckades packa med ett enda par långbrallor, blev dessa jeanschinos inhandlade på Zara snabbt en favorit.



Men så fort solen tittade fram förvandlades vi snabbt till soldyrkande gudar.
Notera vem som inte ärvt tattarblodet i familjen!




Eftersom jag paniksolade efter två dagars mulighet brände jag sönder armarna och fick glatt vira in dem i t-shirts då inte solskyddfaktor 25 hjälpte längre.



Jag badade också (Läs: snabbt som satan i vattnet för att pappa skulle hinna ta en bild, 30 sec tror jag det blev!), 18 grader varmt var det. Underbart!



Som tidigare skrutits om lekte jag även Martin Timelll, här är resultatet! Kommer bli tipptopp i sommar när det är 40 grader på taket. Nu var det mest i vägen och skuggade min solplats.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0