Två dar kvar!

Vad tror ni händer när det varit mulet i två dagar och det spås vara mulet imorgon men just idag har solen varit framme? Röd, röd, röd, bränd, bränd, bränd. Så kommer väl börja flagna samma sekund jag sätter foten på svensk mark igen. Smartass!

I vilket fall längtar jag lite hem till Karlstad. Men bara lite. Och det är för att det finns en hel del underbara människor där. Man glömmer bort ibland hur viktiga vissa personer är för en. Personer som är som ens familj. Jo ni är faktiskt det <3

Men nu ska jag bege mig upp på soltaket för en grillafton. Som sagt, SÅ, illa har jag det inte :) Har btw hjälp pappa att montera en hel utomhustakanordning idag. Känner mig som Martin Timell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0