Det tråkiga med att blogga från jobbet!

Är att det inte går att lägga in några bilder. Bilder säger ju mer än tusen ord! Men jag får väl kneta på lite och försöka lägga in bilderna ikväll när jag kommer hem!

Det är kallt ute, -17 här utanför och kunderna är som ispinnar när de kommer in. Kallt är det också i vår lägenhet där det verkar som värmen samt köksfläkten inte fungerar. Visste väl att det nyrenoverade huset inte bara kunde vara en dans på rosor. Men är glad att jag inte är paret som bor under oss för de har fått en vattenläcka och måste flytta ut i 8 veckor. Det hade vart lite värre. Så länge det bara är kallt kan vi ju värma varandra :)

Helgen då? Den gick i "det är såhär det är att vara ihop":s tecken. På fredagen lyxade vi till det med en middag på restaurang efterföljt av bio. Riktig datekväll istället för att sitta hemma i soffan.
Men inte nog med det, lördagen fortsatte i sann "vara ihop"-anda, vi grejade hemma, kikade på julklappar på stan och gick på middag på kvällen som blev en dubbeldatemiddag med Elin och Pierre. Äsch tänkte vi, nu har vi vart sådär ordentligt pariga hela helgen att det är lika bra att fortsätta på söndagen som vi spendera åt julbak och skyltsöndag. För att avslutas med dans till Casanovas på kvällen. Vi dansade bara med varandra. Inget ovanligt iofs, dumt att byta bort när man redan har den bästa!

Så, there you go! Jag har blivit med sambo and I got it bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0