Helgen som gick:

-  Jag har klippt av mig mitt hår (inte snaggat men en lång page, nästan 2 dm försvann iaf)
-  Jag har tänkt att jag ska köpa mina sista julklappar (så blev inte fallet, ut imorgon igen)
-  Jag tänkte att jag skulle sortera min garerob (jag började och fastnade sedan i bf:s dataspel)
-  Jag skulle träna (bf lärde mig grundstegen i bw istället, sen blev vi hungriga och gick å köpte mat)
-  Jag skulle dammsuga hela lägenheten (vi lekte flygplan istället, ni vet som när man var liten och någon lyfter upp en med benen så man svävar) (alla borde prova det här hemma, skrattade så jag fick ont i magmusklerna, därav uppfyllde jag ju lite av föregående punkt)
-  Jag skulle tvätta all min tvätt (istället kastade vi kläder på varann från varsin sida sängen, inte alls på något snuskigt sätt utan det var en sport, vi har ju en stor sänghimmel som lixom avgränsar spelplanen)
-  Vi hade myskväll med bf:s systrar (popcornen tog slut mitt i filmen och jag fick kuta ner till Eddys för att köpa mer)


Det blir inte alltid som man planerar, men nog kan man ha en bra grym helg ändå!
Nu är det full fart mot julen med kortvecka på jobbet och julfest ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0