Maria var här i helgen!




Och när jag skulle ladda upp en bild på henne och mig var det här den första som dök upp i mitt arkiv.
Dom här två hetingarna gjorde stan i helgen! Det var julklappshopping som stod på schemat men det blev nog mest saker till oss själva.. (Jamen vi hade ju faktiskt inget att ha på oss till kvällen)!

Sedan avslutades dagen med festligheter hos Sara med en herrans massa grabbar. Och jag tänkte, vad har det blivit av oss? Vi som alltid har varit ett stort starkt partygäng med heta brudar är nu utspridda över hela landet. Det var lixom ingen som brydde sig om att det bara vara killar på festen. Nej vi satt fyra tjejer på rad i soffan istället och pratade gamla minnen och runt oss fick killarna prata med varandra.
No attention at all!

Så vad vill jag ha sagt med det här?
Att tiderna förändras men att jag saknar mina tjejer enormt!
Vad sägs om att införa minst en get together" i månaden?
Annars överlever jag nog inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0