Hej Vardag!

Tänk så snabbt det kan bli vardag
Skönt tycker jag just nu
Behöver ha något annat att tänka på

Vardag betyder att jag spenderat hela dagen i skolan med att korrekturläsa vårt projektarbete.
Kommer nog bli bra det här till slut!

Tyvärr är min eftermiddagsvardag inte lika bra eftersom jag är förkyld så jag inte kan träna och det är så sablans kallt ute att jag inte vill stoppa nästippen utanför dörren och gå till någon kär vän för att få sällskap.
(någon som vill komma hit i stället?)

Så vad kan man hitta på nu då resten av dagen?
Städa behövs ju inte ens.

Tvätta kanske?
Fast då måste jag ju gå utomhus för att komma till tvättstugan..

Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0