Innan man reser någonstans måste man tvätta och packa

Ikväll har jag tvättat, på gott och ont.
Är sån gemensam tvättstuga här att tre personer kan tvätta samtidigt,
och det blir alltid samma tvungen kallprat med de andra som tvättar samtidigt

 Man 47: Är ju så jobbigt att tvätta, tur man inte gör det så ofta
Jag 24 tänker: (Kan tänka mig det att du inte tvättar så ofta)
Jag 24 säger: Ja och då blir det ju så mycket när man väl tvättar

Sen när jag har tvättat, torkat och vikt ihop allt fint i mina tvättpåsar tappar jag mobilen i golvet och batteriet försvinner all världens väg vilket resulterar i att jag river upp precis allt jag vikt fint för att försöka hitta det.
Helt i onödan!

Blir nämligen tvungen att även kräla på golvet för att till slut hitta batteriet under en dammig tvättmaskin. Så nu måste jag duscha.

Men sen!
Får jag krypa ner nyduschad i nytvättade lakan.
Är inte det något av det bästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0