Bra kväll!

Igår var jag och Sandra ute i den svettiga sommarnatten. Ja för svettig var den, vad har hänt med värmeböljan? Vi har det varmare just nu än vad mamma och pappa har det i Spanien!
 




Först hamnade vi på fest med ett gäng vampyrer. De bet oss aldrig men jag såg allt deras blodtörstiga blickar! Sandra och jag trivdes förstås som enda kvinnliga deltagare på fotbollsfesten men vinet fick drickas ur i all hast efter matchen eftersom klockan helt plötsligt runnit iväg.




Och ni vet väl hur det brukar sluta när man häller i alkohol i sista minuten innan krogen? Jo det slår till och sen är resten av kvällen aningen dimmig! Tror vi svettades bort ett par liter på dansgolvet men inte fyllde jag på med vatten inte.
Därav enorm huvudvärk idag!

Somliga avslutade kvällen med ett dopp i det blå (läs Sandra) Allt jag fick på bild var dock en Argentinsk rumpa.




Den synen blev för mycket för mig så jag beslutade mig att vandra hela vägen hem från krogen barfota. För att klackarna gjorde ont förstås. Mindre bra val för har nu svarta fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0