Vet ni?!

Jag har vart tvungen att leva IRL i två vackor. Min dator har vart i koma! Det började gnistra och lukta brännt i sladden helt plötsligt en tisdagkväll. Ja jag tror det var en tisdag. Och sedan dess har jag vart ensam. De första veckorna var jobbigast. Man kunde inte sova och skruvade på sig oroligt av all den extra energi man fick efter att inte stirrat på en skärm om kvällarna. Efter en tid gick det bättre. Världen öppnade sig igen och man insåg att kanske man klarar sig rätt bra utan den här lasten trots allt. Men så kom hoppet. Jag stiftade bekantskap med en utbytessladd och jag tror att vi from now on, kommer vara oskiljbara. Så räds icke. Det kommer mera blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0