I'm sorry!

Fan vad dålig jag är på att uppdatera! Har vart en busy busy week! Man inser hur uppotagen man vart när man inte vart inne på datorn på två hela dagar. Det händer ju inte så ofta att man inte ens en snabbis tittat in. Men nu är jag här! Sitter i min soffa och har en lätt huvudvärk efter gårdagens jobbfest! 

Hahaha appråpå jobbfest! Man ska inte tro inte att veteranerna inte slår runt bara för att festen är slut vid halv tolv! Nejdå, det betyder snarare att de korkar upp redan vid fem och att det vid niotiden är fullt av diggande människor på dansgolvet! Med dansgolvet menar jag den yta som uppstått på golvet efter att man flyttat några bord. Fungerade alldeles utmärkt och jag tror varenda kotte på kontoret till slut anslutit sig! Jag gillart, en arbetsplats i min smak!

Nu laddar jag för Prinsessbröllop, började bra med prinsesstårta till frukost i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0