Lördag!

Eftersom jag fortfarande ligger lite efter tänkte jag nu berätta om lördag.

Lördag innebar dans, dans, dans. Och det vet ni ju alla hur jag känner inför sådant :D Det var medlemstävling och fest på min gamla dansklubb i Gävle och jag drog med mig finbesök från Karlstad för att gästspela på detta. Roligast på dagen var när min underbara söta Hanna kom tvåa på klubbmästerskapet (fast hon borde vunnit)!

På kvällen var det middag, skönsång, uppträdande och sedan dans till Gamblers (vet att flera av er redan ruskar på huvet, Gamblers vad är det för ett namn på ett band lixom). Men de leverarade i vilket fall inte. När man dansar bugg vill man dansa bugg. Inte popdisko. Tyvärr fångades inte så mycket på bild. Ska försöka sno lite bilder senare av andra, men fick iaf bilder på det lilla plojjuppträdandet kursledarna kokat ihop.








Kommentarer
Postat av: hanna

De var en mycket trevlig dag =) (fast vi skulle ha vunnit). Är så glad att du fått jobb min sköna MEN det betyder ju att vi inte kommer att ses på hela sommaren!!! SUCKAR!! Jaja som vanligt helt enkelt.



Nej dags o cykla till jobbet o träna lite självförsvar!

SAKNAR DEJ!! Tusen pussar

2010-06-02 @ 07:16:18
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0