Me myself and I!

Jag beslutade att jag gjorde bäst i att stanna hemma ikväll och ha lite egen tid. Man behöver det ibland! Å är man för trött för att vara osocial så är man dessutom inget trevligt sällskap så jag gör alla en tjänst helt enkelt.

Meningen var jag skulle städa så satte jag på lite deppig musik för att boosta med (håller fortfarande fast vid ditt kompisgäng Linda!). Vad jag vill komma till är att jag faktiskt lyckades bli lite deppig av det, något jag inte vart på länge. Haha ni kanske tycker det låter underligt men det är lixom lite skönt! Men så efter en sång som påminner mig om någon, kom helt oväntat en otroligt trallvänlig sång som påminner mig om någon helt annan. Aningen chockad av det plötsliga tempobytet blev jag i stundens hetta helt övertygad om att det här måste vara ödet som talar till mig! Det är inte meningen man ska älta och analysera allt!

Reflektera däremot.. Det är nyttigt!

Så för alla er melankoliska där ute, vig 4,24 minuter åt att lyssna på det här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0