Men vilken trött jävel!

Brukar vi säga om folk som vi lixom anser är lite dum i huvet, folk som har gjort något dumt eller folk som beter sig allmänt konstigt. Fast just nu när jag talar om trött jävel syftar jag på mig själv, med betoning på trött.
Alltså jag sitter här i soffan och pustar efter en arbetsdag och på riktigt tänker tankar som att; vore det inte skönt att bara vara hemma ikväll, få städat och lägga sig tidigt så man är pigg imorn och kan njuta av sin lediga dag. Det här sitter jag på rikigt och överväger istället för att sticka iväg och dricka vin, äta god mat och se på fotboll med vänner som jag inte sett på en stund (tror jag börjar bli norsk, stund på svenska betyder typ 15 minuter, vad jag menar är ett tag, alltså sisådär två tre månader).

Hur som helst, nu måste jag snart fatta ett beslut. Är ju inget plus att det regnar ute så det dessutom blir lite jobbigt att gå till tillställningen. Plus att det imorn kommer två galningar på besök hit till Karlstad så då vill man ju vara på topp och bjuda på sitt allra bästa festhumör!!

Vad skulle ni gjort?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0