Bättre problemlösare får man leta efter!

Ni vet hur man ibland blir sårad så man bara får en stor fet klump i bröstet och mår illa?  Det har säkert hänt oss alla, inget man kan styra över! Det man däremot kan styra över är hur man ska få den där sablans klumpen att gå bort.

Först tänkte jag att jag bara skulle gräva ner mig under täcket och gråta ut.
Det kan ju hjälpa ibland.

Men som tur var hade jag en kär vän här som fick mig att välja den starka vägen istället. Hon drog iväg mig på dansträning. Kanske inte låter som en större bedrift men idag var det det.

För någonstans där mellan bugglåtarna så släppte allt.
Är det inte otroligt?

Var helt euforisk när jag kom hem och känner mig nykär!
Har gett mig själv löftet att aldrig någonsin låta dansen lämna mig igen.
Aldrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0