Glömmer ni också bort att äta ibland?

Vet att somliga (läs sara) inte kan förstå hur man kan äta så lite och glömma att äta så som jag gör. Men idag lyckades jag igen! Åt frukost vid nio och när jag skulle cykla till jobbet vid lunch blev det för stressigt att äta då så slängde i mig en banan bara. Konsumerade ett par koppar kaffe (som alltid) på jobbet, kom hem och tänkte jag skulle börja laga mat men fastnade framför datorn. Så vid 18 kommer jag på att snart börjar dansträningen och jag borde peta i mig nåt innan dess. Funderar på att ta en macka då jag inser att jag ju inte ätit nåt på hela dagen. Vilket resulterar i att jag tillagar en tacopaj.

Nu har jag magknip!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår dig till fullt 100, man glömmer ibland. Ha en underbar helg raring! Pussss

2010-03-27 @ 10:28:07
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0