Med datorn platt på magen

Visst är det mysigt att ligga nerbäddad i sängen och fiska upp datorn i knät och bara ligga och glo.
Efter tio är på tv och Malou intervjuar en liten kille som är överviktig. Det gör ont i hjärtat när man hör denna underbara krabat prata om sin fetma. Kan inte de vuxna prata om det i stället för att pressa ett barn på frågor? Alltid lika allvarliga och trista frågor de diskuterar här på efter tio.

Jaha, lämnar Malou och surfar vidare på diverse bloggar. Har verkligen börjat fastna i bloggträsket och lägger hela tiden till bloggar som hamnar under min dagliga scanning av vad som hänt. Isner ännu en gång att jag måste laga min kamera för det är så mycket roligare att se bilder än bara meterlång text. (ber om ursäkt redan i förväg för det här inlägget)

Pappa ringde förresten übernöjd igår och hade sålt min bil som stått i föräldrarnas garage i över ett år nu utan att starta. Älskade Pungen (Ja den heter faktiskt så!), känns som en era gått i gravem. Tänkt så ofantligt många roadtrips den där lilla bilen vart med om, och jag med den då förstås!
Men som pappa avslutade samtalet: "skönt nu blev vi äntligen av med den där skiten som xx förstörde!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0