Trött så trött..

Med anledning av tat jag inte kunde sova inatt, sådär runt tre timmar tror jag det blev när jag vaknade av en dröm i vilken jag var fruktansvärt arg. Så arg att jag hade svårt att lugna ner nerverna så var lika bra att kliva upp. Tyvärr har ju det här resulterat i att min hjärna knappt fungerar idag. Jag som har halva dagen kvar att se fram emot i skolan. Visserligen känns eftermiddagens uppsatsarbete betydligt roligare än förmiddagens föreläsningar. Men mitt naturgodis som håller sockerhalten uppe så jag inte somnar är nu slut. Fan.

Näe nu ska jag vara så effektiv som jag bara kan så jag kan rensa skallen på dansen sen ikväll! Fast först en tur till cafeterian..
På återseende folkens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0