Vissa människor tar droger

Jag får mina kickar av dans!

Jag och Maria har vart på socialdans till orkester (Zlips för dom som är insatt).
Kvällen började lite osäkert då en av de vi valt att kalla för stalker styrde stegen mot mig det första han gjorde. Tänkte att om jag pinar mig igenom en dans så borde min "kvot" av jobbiga danser vara uppfylld för kvällen.

Jorå, hela dansen får jag bland annat veta att det under nätterna inte spelas reklam på radio, bussen till Vålberg går kl 23, osv osv.

Överlevde (men knappt) hela dansen och pustar ut när han ger sig på Maria istället.
Men i holken får man aldrig pusta ut, inte långt borta står stalker nr 2 på lur.
Han är sådan som bara tyst glider upp jämte mig och Maria när vi står och pratar, å låtsas vara med i diskussionen. Creepy. I vilket fall genomlever jag en dans med honom också!

Sen var det dags att bli lite fräck om man nu ska få vad man vill här i världen!
Så det var jag och fick dansa alla 20 sista danser med ett proffs :)

Insåg att jag också är lite av ett proffs och borde se till att jobba lite mer på det!

(och när vi kommer hem upptäcker vi att stalker nr 2 addat oss på facebook, hur vet han vad vi heter?? Det blev genast ett "no thanks")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0