Ge mig sommar sommar sommar!

Det är fullkomligt omöjligt att fokusera på plugg nuförtiden. Och skiter i det gör jag också. Orkar ju inte. Vill ha sommarlov. Tänker att det ju alltid finns omtenta i augusti man kan göra istället...

Med anledning av sommarlov köpte jag och Linda varsinna seglarshorts igår. För vi ska bli sådana där aktiva frilufsmänniskor i sommar. Mogna sådana! När vi är ute och florerar är det inte ovanligt att det faller kommentarer så som:

- Intressant blomsterplantering de har här, blanda tulpaner med påskliljor alltså.
- Men det var ju märkligt att de på den här sidan är vissna redan.
- Kanske de är utsatta för mycket mer sol, jag menar, här skuggar ju fagus silvatica stora delar på dagen.

HAHA! Vi kommer äga! Nu måste jag bara köpa gummistövlar också. Linda har redan ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0