Hej hopp!


Har haft semester i helgen, en fullspäckad sådan, men ändå, inte blivit tid för nåt bloggande! Så nu vet jag inte ens vart jag ska börja. Finns så mycket att berätta!

Så jag börjar bakifrån. Nyss var jag och Maria ute och gick långprommis. Så skönt det är med sommarkvällar! Innan det så blev det en fika med Linda, Elin och nyblivna mamman Mona. Det diskuteras blöjbyten och amning utan några konstigheter. Mona ligger lite före oss andra som fortfarande sitter och pratar helgernas bravader men vi njuter ändå av att få känna oss lite vuxna vi med. Och Markus är ju för söt! Se här!





Före fika så jobbade jag, solade jag, skrev på papper för nya jobbet. Lyckades undvika att plugga en hel morgon. Duschade, åt frukos, vaknade. Ja ni fattar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0