Countryfestivalen

Som tidigare utlovat kommer här bildextra från Countryfestivalen vi besökte när vi var hemma i Gävle. Ni som känner mig kan förstå vilken lycka det var när jag som aldrig spelar på något, fick ett infall att slänga in 25 kr jag hade löst i väskan på ett lottohjul, (jag menar, efter man läst statistik vet man ju vad chansen för att vinna är), ocg hjulet snurrar och snurrar för att stanna på inget mindre än precis min siffra!! Björn säger att han kommer minnas mitt förvånade ansiktsutryck följt av att skrik rakt ut resten av livet när tjejen framför hjulet kommer fram och frågar "mjölkchoklad eller sweitzernöt?". Vad tror ni jag svara??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0