Igår försökte jag tjuvstarta semestern..

Vi åt middag med de här sötnötarna på Bishops uteservering och åtminstone jag och de andra två semesterfirarna fick i sig lite vin. Stackars älskling däremot var tvungen att jobba natt och gå redan vid halv nio. Utan vin. Men inatt är näst sista natten han jobbar på hela sommarn så snart behöver jag inte sova utan honom alls!

Hur som helst. Insåg jag lite för tidigt att nej, än är jag inte smesterfirare utan det är bäst för mig att jag lite halvlullig går hem och lägger mig vid halv elva. Imorn DÄREMOT. Då ska första dagen på min SEMESTER firas!! Äntligen. Som jag väntat och längtat och kännt att jag verkligen behöver ledighet. Lixom för att få upp motivationen igen inför hösten! Men nu är den här. Bara en enda arbetsdag kvar. En enda arbetsdag för att jag ska hinna göra allt jag behöver göra för att kunna ta semester med gott samvete!




Bilderna har jag helt och hållet snott av Carro


Kommentarer
Postat av: Carro

Snygga bilder måste ja säga :-)

2011-08-04 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0