SEMESTER!

Därav blogguppehåll. Jag har inte tid. Så himla busy! Men idag blir det en snabb uppdatering. Har vart hemma i Gävle hela veckan och haft det hur bra som helst med familjen. Myst med brorsan, lunchat på stan med mamma och diskuterat renoveringar med pappa. Sen har jag sovit, vart på dansträning med Hanna och lekt med brorsbarnen. Har haft lite problem att varva ner men jesus vad trött jag börjar bli nu när jag väl gör det. Kanske jäspar 1500 gånger per dag. Med andra ord tror jag semestern kom i precis rättan tid för mig!

Men idag blir det fart och fläkt igen. Ska åka in och hämta min älskling på tåget alldeles strax. Sen ikväll ska vi på COUNTRY-festival. Herregud, är väl nåt jag inte trodde jag skulle uppleva. Kommer bli så himla kul för folk går tydligen helt in i det och kommer utklädda. Måste börja leta efter passande kläder här hemma!

Lovar att det kommer bildbomb från alla events här senare!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

njuut!! :)

2011-08-17 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0