Städa städa städa

Tänkte först lägg upp en bild på hur det ser ut innan jag börjar med storstädningen här men sen insåg jag att det skulle vara alldeles för avskräckande. Vi kallar vår lägenhet bunkern. Det säger allt.

Jag tror största anledningen är att vi letar bostadsrätt. I våra huvuden har vi lixom redan flyttat och bryr oss därför inte riktigt över hur det ser ut. Så nu får ni alla hålla tummarna att vi får vår drömlya snart!

Näe om jag skulle sätta igång kanske så jag får njuta av välförtjänt middag hemma hos Carro sen. Packa måste jag också för imorn bär det av till göteborg och Sandrew!!  Can't wait!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Superdupermysigt hade vi det :-)

2011-07-01 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0